Hakkımızda

Yenilikçi ve ilkeli...


ADYA, zorlu coğrafyalarda on yılı aşkın sürelerde edindiğimiz tecrübeleri 2013 yılında kendi işimize aktarma düşüncesi ile Adana'da kurulmuştur.

ADYA yapısal çelik sektöründe tasarım, imalat, montaj ve proje yönetimi alanlarının yanısıra betonarme yapılar, çatı ve cephe kaplamaları konularında da uzmanlaşmış son derece dinamik bir şirkettir.

Kalite Belgelerimiz

TS 18001:2007

TS 18001:2007

22-TR-OSY-EK218-Zertifikat-EN-1090-WPK

TS 18001:2007

22-TR-OSY-EK218-Zertifikat-EN-1090-WPK

TS 18001:2007

22-TR-OSY-EK218-Zertifikat-EN-ISO-3834-1

TS 18001:2007

Misyonumuz


Şirketimizin hedefleri ve ilkeleri doğrultusunda, çalışanların ve müşterilerin beklentilerini en üst düzeyde karşılamak, kaynakları en verimli şekilde kullanmak, büyüme ve gelişme ile birlikte rekabet edebilir ürün ve hizmetleri sunmaktadır. Ayrıca girişimlerinden makul bir kar marjı elde etmeyi sürdürmek; ve çalışanlarının parçası olmaktan gurur duyacağı bir şirket olmak.


Vizyonumuz


İnşaat sektöründe Türkiye’de ve dünyada, küçük veya büyük projelerde, inşaat, çelik, mekanik, proje yönetimi alanlarında ve anahtar teslimi projelerde; gerek kalite anlamında gerekse profesyonel hizmetler ve hızlı çözümlerimiz ile değerli müşterilerimizin aklına gelen ilk firma olabilmek.


Politikamız


ADYA, müşterileri ve ortaklarının memnuniyetini sağlamak, sektörde öncü konuma gelmek için uygulamaları sürekli iyileştirmek ve devamını sağlamak için izlemek, genel faaliyetleri sırasında çalışanlara, üçüncü şahıslara, mala ve çevreye gelebilecek zararları asgari düzeye indirmek için aşağıdaki ilkelere göre hareket etmeyi taahhüt eder:

  • Tüm yönetici ve çalışanlarla Sağlık, Emniyet, Çevre ve Kalite'den sorumlu olmak, ilgili yasa, tüzük, yönetmelik, standart ve müşteri şartnamelerine uymak,
  • Yönetim Sistemlerinin etkinliğinin arttırılmasını sağlamak, uygulamaları sürekli izlemek ve iyileştirmek,
  • Acil durumlara hazırlıklı olmak, kazaların, meslek hastalıklarının ve çevre kirliliğinin önlenmesi ile doğal kaynak tüketimini en aza indirmek için gerekli önlemleri almak,
  • Müşteri şikayetlerini, tekrar ve tamir oranını en aza indirmek, maliyetleri azaltmak ve müşterilere yansıtmak.